دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها

تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان بابت لغو بلیت سفر پرداخت شده است

  • کد خبر: ۲۱۳۷۰
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان بابت لغو بلیت سفر پرداخت شده است
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تاکنون پول ۹۰ درصد لغو سفر‌ها به ارزش یکصد میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور  اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت در تردد‌ها بخشنامه‌ای به دفاتر گردشگری و دیگر بخش‌های مربوطه از سوی وزارتخانه ابلاغ شد.

 

وی گفت: آژانس‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها بر اساس این بخشنامه موظف هستند عمل کنند.

 

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیان داشت: بخشنامه‌هایی که در خصوص عودت پول‌های گردشگران و مسافران برای ایام نوروز صادر شده لازم‌الاجراست البته تا کنون هم بخش‌های ذی‌ربط همکاری لازم را داشته‌اند و ممکن است آن‌ها هم به مشکلاتی بر بخورند.

 

تیموری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کنسلی‌ها تبدیل به پول برای مسافران شده است و حدود یکصد میلیارد تومان بخش‌های گردشگری پول عودت داده‌اند.

 

وی گفت: همه هتل‌های ما داوطلبانه این موضوع را قبول کردند و بر اساس بخشنامه‌های صادر شده اقدامات بازگشت پول مسافران را انجام دادند.

 

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیان داشت:‌در صورتی که افرادی بنا بر بعضی از موارد با مشکلاتی برخورده‌اند می‌توانند با سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد خدمات سفر تماس بگیرند و در تمامی ادارات کل استانی نیز کمیته رسیدگی به شکایات شکل گرفته و حتی در تعطیلات ایام نوروز هم این افراد آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند.

 

تیموری گفت:‌حجم بالایی از مطالبات مردم در خصوص عدم سفر بازگشته است و تقاضای ما هم این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای دست‌اندرکاران عرصه گردشگری ایجاد شده مردم هم همکاری داشته باشند و فرصتی بدهند که آن مرکز گردشگری بتواند پول ابطال سفر مسافران را تأمین و پرداخت کند چرا که آن مجموعه هم تدارکاتی برای ایام عید خود در نظر گرفته بوده است.

 

وی گفت: قطعا هزینه‌های مسافران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهیم کرد و یا اینکه مسافرین می‌توانند این هزینه را دریافت نکنند و در آینده آن را تبدیل به سفر مجدد کنند.

 

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور تأکید کرد: آژانس‌ها موظف هستند هزینه‌هایی که برای رزرو گردشگری از مردم گرفته‌اند بدون جریمه کاملاً پرداخت کنند.

تیموری گفت: شاید فردی که قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشد و آژانس‌ها هزینه‌ای را برای صدور ویزا دریافت کرده باشند که این هزینه غیرقابل بازگشت است چرا که سفارتخانه‌ها هزینه‌های صدور ویزا را عودت نمی‌دهند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->